diumenge, 23 de novembre del 2008

Les gràfiques de temperatura!!

Les gràfiques de temperatura van ser tota una troballa per a mi, una eina que em va permetre conèixer mes a fons el meu cos. 

Jo havia a sentit parlar anys
enrere, però mai vaig pensar que les acabaria utilitzant, però quan vaig començar a des-esperar-me perquè no aconseguia l'embaras, vaig trobar un fòrum on en parlaven, vaig descobrir un programa on tu penges la temperatura diària i llavors et va fent la teva gràfica personalitzada, d'aquesta manera vaig descobrir que tenia cicles de 31 dies i que jo no ovulava a la meitat del cicle com deien alguns dies, sinó que ovulava cap el dia 21 dels 31 dies, aquest matis no es cap tonteria, perquè conèixer aquestes dades amb exactitud et permet intentar fer diana amb molta més precisió.

De fet, jo abans de quedar-me
embarassada prenia anticonceptiu i m'he plantejat que amb aquest mètode potser no caldrà que en prengui més, es una mica arriscat, has d'estar molt segura de conèixer el Patró exacte del te cos.

Així que penjo en aquesta pàgina les
gràfiques que vaig fer durant cinc mesos, darrera d'aquestes gràfiques hi ha moltes emocions: alegries, nervis, incertesa, impaciència, esperança, il·lusió....